Page 7 - AQUAL I ODS6 - Cap al Planeta 2030
P. 7
Sí, com per art de màgia, l’efecte del potent escut havia transformat tots els adults d’AquaticLand Un cop a l’interior de l’aula, Aqual i ODS6 descobreixen les claus de la gestió del Cicle Integral de l’Aigua.
en nens! I tots ells havien de tornar a l’escola per reaprendre una gran lliçó: que, perquè l’aigua Un procés delicat en el qual treballen moltíssimes persones perquè puguem gaudir d’aigua potable
duri una eternitat, cal que tots en tinguem cura. quan obrim l’aixeta i que, després d’usar-la, la retorna al medi natural en bones condicions.
CAPTACIÓ 1 2 TRACTAMENT
AULA PLANETÀRIA
mireu, els nOstres
Pares sÓn nens!! sí, i ara tornaran a
l'escolA per aPrendre tot QUÈ Ha PassAt?
el que hAn OBlidAt.
EMMAGATZEMAMENT 3
SANEJAMENT 4
5
DISTRIBUCIÓ
I així, mentre tots es dirigeixen a l’escola per reaprendre
si compreneU
la lliçó i poder recuperar el seu aspecte d’adults, els dos
aQUestes sis
Ecomalvats semblen tenir uns plans diferents.
etapes de lA
gestió del Cicle
integral de 6
l'AigUA,entendreU
l'aigua del planeta és DEPURACIÓ
respOnsabilitAt de tots. no és Un recurs lA importànCia
infinit. de tenir cura de
l'aigua.
ui, doncs sí que
semblA complicat, sí.
És Clar, mama, Hem de tenir CUra de
l'AiguA PerQuÈ tOts en PUguem gaUDir. ecs, AiguA! em sento
net, AUxili!
6 7